سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی


نام : رافائل فن در فارت
محل تولد : هیمسکرک / هلند
تاریخ تولد :11/02/1983
پست : هافبک
وزن :63 پوند / 74 کیلوگرم
قد : 9/5 اینچ ، 75/1 متر
ملیت :هلندی
بیوگرافی :
رافائل فردیناند فن در فارت در 11 فوریه سال 1983 در محله ی هیمسکرک به دنیا آمد .او فوتبال خود را در دکنمرس ، که باشگاه کوچکی که در شهر بورویک قبل از پیوستن به جوانان آژاکس شروع کرد . بعد از گذراندن سلسله مراتبی به تیم اصلی آژاکس پیوست و در روز 19 آپریل سال 2000 اولین بازی خود را مقابل تیم دن باسک برای این تیم انجام داد ولی او نتوانست خود را نشان دهد و خود را به طور یک بازیکن آماتور نشان داد .او در این تیم 27 بازی انجام داد و فقط توانست 7 بار گلزنی کند .
او فقط 18 سال داشت که در 6 اکتبر سال 2001 به عنوان اولین تجربه ی خود در تیم ملی هلند در دوره مقدماتی جام جهانی مقابل تیم آندورا برای مدت 45 دقیقه به میدان رفت .بعد از اینکه تیم هلند از رسیدن به جام قهرمانی بازماند رافائل مجبور شد تا دو سال صبر کند تا اینکه توانست برای تیم هلند در یک بازی رسمی به میدان برود .
مصدومیتی که گریبان گیرش شد او را از حضور در کمپ موفق و مفید تیمش و حضور در بازی مقابل اف سی آترچ در جام حذفی در سال 02/2001 محروم کرد اما این امر باعث نشد تا نام او به عنوان استعداد هلند خط بخورد . در ادامه ی فصل ، بعد از اینکه او دوباره از بند مصدومیت رها شد و به فرم خود بازگشت ، در بازی مقابل لیون در جام قهرمانان ، گلی حیاتی برای تیمش به ثمر رساند و باعث صعود تیمش به دور بعد شد .ضمنا او بعد از این دوره از مسابقات و در سال 2003 در فصل بعد موفق شد در 21 بازی 18 گل به ثمر برساند و بار دیگر یکی از عوامل مهم قهرمانی آژاکس باشد .
بعد از این مرحله رافائل توانست خود را به عنوان ستاره و یکی از ستون های محکم آژاکس تبدیل کند اما نه به عنوان یکی از محبوب ترین بازیکنان هلند. اما پس ازدواج او با یکی ازهنرپیشه های مشهور هلندی باعث شد که بر مشهوریت او نیز اضافه شود در صورتی که رافائل فقط توانست به عنوان استعدادی کوچک در میان استعداد های سال2003 دنیا باشد. اسم زن او نیز سیلوی میس است . نکته ی جالب این جا است که بعد از رای گیری در کشور هلند مردم به این زن به عنوان دلربا ترین و جذاب ترین زن هلند رای دادند . بعد از دو سال و در سال 2005 محصول زندگی او با این سیلوی میس پسری بود به اسم دیمین.
اما بعد از چندی کارایی او بالا رفت و به حدی رسید که چند باشگاه اروپایی از جمله میلان خواستار جذب او بودند اما او با انتقالی عجیب هلند را به مقصد هامبورگ ترک کرد و به تیم این شهر پیوست .در اولین فصل حضورش در این تیم توانست خوش بدرخشد و به یکی از پایه های اصلی این تیم ملحق شد و توانست در دور مقدماتی جام قهرمانان اروپا 9 گل به ثمر برساند . با وجود این او چند بازی از لیگ را از دست داد اما توانست در بیشتر بازی های لیگ خود را نشان دهد و در آن بازی هایی که انجام داد نقش موثری در تیم ایفا کند و در چهار بازی اول تیمش توانست گلزنی کند .این در حالی بود که او در طی بازی در نیم فصل اول با این تیم آلمانی در بازی های خارج از خانه باختی نداشتند و این در زمانی بود که او کاملا در شرایط خوبی به سر می برد .
رافائل انتظار داشت که بتواند بخش مهمی از تیم مارکو فان باستن را تشکیل دهد اما باز هم بد شانسی آورد و در طول آن مسابقات مصدوم شد و تمام طول مصدومیتش را در آلمان به سر برد .
در سال 07-2006 فصل برای تیمش سخت شد و و رافائل توانست در گروه مقدماتی جام قهرمانان اروپا سه گل بزند ولی آنها حذف شدند و و خروج زود هنگامی در این دوره مسابقات معتبر داشتند .در این صورت آنها به چند ماه باقی مانده از لیگ امید داشتند تا خودشان را از نیمه پائینی لیگ شان بالا کشند هر چند ورود یک مربی هم وطن رافائل به تیم فایده ی زیادی نداشت و آنها فصل را با قرار گرفتن در رتبه ی 7ام تمام کردند .ولی در عوض آنها توانستند جام اینترتوتو را فتح کنند .
او در اولین بازی در فصل 08-2007 عملکرد خوبی را در مقابل بایرلورکوزن به نمایش گذاشت و با گل کردن پنالتی که بدست آوردند باعث و بنیان گذار صعود پله پله تیمش شد و ثابت کرد که یکی از مهره های کلیدی تیمش است .
شخصی :
مادر او در شهر چیکلانا دلا فرونترا در منطقه ای در جنوبی ترین جای اسپانیا به دنیا آمده است
ارسال شده در توسط عرفان